Friday, July 17, 2009

SMS mengayat...

1. Dari mana datangnya cinta ……
dari SMS turun ke hati …..

2. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

3. Luahan Cinta Ibarat Kentut…..ditahan sakit….dilepas malu….dah keluar..fuhhh! Lega!!!

4. Jika kau hidup sehingga 100 tahun….aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak
rela hidup tanpa kau…

5.Di bawah ini senarai yg aku tak su ka ttg kau…

1…..
2……
3…..
4……

Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!

6. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku
jatuh cinta sekali lagi!

7. Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi!


8 . ()” ‘ ‘()
( ^ ^ )
( O) saya kan ,
(,(’”)(’”) selalu
ingat kat awak..
tiap2 malam
suara awak
lawak awak
sumer la..
()” ‘ ‘()
( (”)(”) rindunye..!!
( )
( (’”)(’”)

4 comments:

miya said...

HAHAHA.

mesej2 y pnah d'anta ke? :P

intan.dayana said...

ahaha..agak berguna jugak sms2 neh..nnt nk ngurat Org pinjam eh ayat2 neh..hekhek.

hidet said...

menarik betoi sms2 ni

his_story said...

det, hang dah teraa..toksah pakai sms2 mengayat ni...haha..