Sunday, May 17, 2009

Janganlah engkau tak terbang pulang

17 Mei..

selamat ulang tahun sayang..

thn lepas kan @ genap setahun yg lepas, on the same date, aku de wat sikit onar.hihi...cian awek aku.time tu die pinjam beg aku.aku lak x cek pe isi die.tetibe, die msg aku.die ckp aku sengaje letak gambar ex aku (bkn ex-5 aku tau..ni mantan kekasih) dlm beg tu..walaweeeee....mane de..x pasal2 die merajuk.tapi memang patut pun..di hari lahir (teringat lak lagu 'di hari pernikahanmu-Yusnizar Husen) die lak tu..haha..tahun ni ok r..xde aku bagi die pinjam pape time 17/5 ni..hihi..


setelah berhempas pulas, tonggang terbalik, (skema seyy), akhirnye aku tau pe nak beli b'day present utk awek aku ni.hihi..ye r..mau x pecah otak pikir.dah asek bagi hadiah je..sampai dah x tau nak bagi ape lagi..camne r nak bagi tiap2 tahun ni.hahahaha...

yang kat bawah ni lak collection jam aku (baru 2 jam dah leh panggil collection ke?)haha..sumpah dowh...dah lame giler x pakai jam.4 tahun kt S.A x penah pun pakai.kalo de pun pasal de mock interview untuk subjek Job pe ntah..tapi subjek tu memang untuk prepare student camne nak g interview..wtf...


~NBC~

2 comments:

scOotBerry said...

awat jam kamu mcm same jek pesen dea...huhu..
selamat ulang tahun untuk awek kamu...huhu

his_story said...

hehe..NBC..kan cam menarik de kepale pusing2..wee~