Sunday, March 15, 2009

K.A.W.E.N

kaf-ha-wau-ya-nun.

aku x suke tajuk ni.bukan aku anti kawen r.abang straight hocay!haha..tpi,start tahun lepas, ramai r member2 aku yang kawen.which mean, umur 24 tahun, budak2 sebatch aku dah start kawen. both skoolmate and uitm-mate aku.huhu..gile ah, ding dong.mude agi beb.tapi maybe sebab pompuan kot.24 dah kire patut kawen e..eh, yeke?gf aku sebaye ngan aku ni.so, this year both of us will turn on 25.hihi~

tapi, papepun, untuk member2 aku yang dah kawen, aku doakan selamat..selamat semuanye.aku memang r nak gak kawen.tapi, bukan free kan?haha..have price to pay. (btol x ayat omputeh ni?).haha..duit xde.even aku dok umah parent aku, still xde saving yang banyak.asek withdraw je.haha!

tapi kn, aku rajin dowh datang kenduri kawen member2 aku.siap jadi pengapit agi.eh, btol ke r, kalo jadi pengapit ni lambat dapat jodoh?or kalo in r/ship pun, x kan kekal lame?waaaa...jangan r jawab YE..aku dah 3x jadi pengapit ni.haha..tapi de orang cakap, kalo jadi pengapit lebih 3x baru r betol lambat dapat jodoh.adoi..jangan r..jangan r..

Actually, aku still tengah cari point yang kuat untuk aku kawen cepat.cam kawan2 aku ni.sebenanye, (mati r, sekejap actually, sekejap sebenarnye).k, kite sambung. sebenarnye, bukannye kawen cepat.tapi dah patut kawen r.haha...aku baru jumpe 3 points je..

-sunnah nabi
-nak bayar bil yang dah tertunggak
-nak dapat baby yang comel2

selain dari tu, aku x tau agi pe lagi yang leh jadi pemangkin untuk aku kawen.hu...larikkkkkkk!

sambung yg cite aku rajin datang kenduri kawen tu, kadang2 aku x dapat kad pun aku still datang kan.nope.bukan, bukan nye aku ni jenis muke xtau malu."zaman dah berubah, dunia dah maju".sekarang, orang jemput pakai sms je.up sket, jemput kt friendster, facebook,etc..so, g je r.even member tu ko x penah tegur pun mase skool@study dulu.hihi~


aku rase photographer ni memang nak amek gambar tangan aku r.tangok yang belakang 2,image die blurer than tangan aku kan.haha..beautiful technique..


aku (baju kaler maroon 5) memang penyibok.~pengakuan ikhlas.image spoiler!

kan dah citer tadi.aku jadi pengapit.sebab tu r aku pakai baju melayu.kaler pun same ngan pengantin.giler ah!


sumpah beb.pengantin yang start dulu buat aksi giler ni.aku ikut je.cover pengantin.kang seri die berjangkit kat aku kang.x rela~

haha.wei, tadi datuk lee chong wei (chong wei r, bukan atok die) baru lepas kalahkan Lin Dan.huhu...berjaye gak.as conclusion, Lin Dan ni kalo nk menang, kene rehat lame2.cuti dulu dari amek pape tournament.keep training.pastu, bile start main, menang.cam All- England minggu lepas. sebelum2 tu, die x join mane2 tournament.last mase olympic, bulan 8'2008.same r gak time olymic tu.sebelum tu pun die xde join mane2 game.huhu..dah tau dah pe kelemahan die.so lepas ni, Chong Wei, you are in.keep on rock'in!malaysia boleh!(serius, aku memang bersemangat patriotik)!


4 comments:

scOotBerry said...

wah~
xlame lg dpt merasa nasi minyak kamu pula..
ngeh2..

CikgooSue said...

Wah.. aku pon de masuk dlm blog ko... cayalah!!! huhuhuhu...

.: RuFaI :. said...

wah nk menyebuk jgk kat blog ni...sue tak lama lagi sue plak naik pelamin tu...hehe...suh selamat jd pengapit jgk...:D

besnye tngk kwn2...xpena lagi dpt join kwn2 skolah nye wedding...adeh...

his_story said...

intan.dayana;
huhu..aku kawen x buat r nasi minyak. buat nasi jagung.rendah lemak.weee~

SuNsuRiA;
haha..xde niat lak nk mskkn gambar individu tertentu.most important is the art~

Rufai;
hihi..xdapat r aku nak jadi pengapit lagi.dah sampai limit ni.xleh lebey 3x.xpe r fren.tahun ni ngan thn depan ramai lagi kawan2 kite yang akan kawen.datang r!